петак, 23. септембар 2011.

nisam vegetarijanac!!

Grupe. Ljudi se povezuju u grupe uvek oko neke ideje, svaka ideja ima kontra ideju, pa i grupa kontra grupu... vernici, ateisti... grobari, delije... metalci, folkeri... radikali, demokrate... itd. dalje tom idejom se može nad tom grupom manipulisati, a često nas većina protiv bilo kakve zdrave logike i prirode, a i sopstvene koristi "gine" zbog jedne virtuelne kreacije.

Evo primer... ja kao klinac sam sebe smatrao velikim patriotom, velikim Srbinom......svrstavao sam se u grupu u kojoj lično ne poznajem 99.999% populacije, samo zbog toga što sam rodjen kao "Srbin". I sad sam na primer po ovom netu, vodio sveti rat sa zlim Albancima, i zlim Hrvatima, vjerujući kako su se svi urotili protiv "nas" jadnih Srba. Isti je slučaj i sa tim Albancem, i sa tim Hrvatom. Izmanipulisani najprostije moguće, sredstvima masovne komunikacije. Tv, Novine, školski udzbenici....


Grupe uvek nose hijerrhiju, gde onaj gore uvek gleda sa visine na ostale. Što je grupa veća, to je i pogled onog što vodi mutniji. Obično, kao da im se, zbog od retkog vazduha, gore na visini, pomuti i um. Pa jedino što ih pocne voditi je potreba za više novca, žena (muškaraca!?), slave....

Ne volim hijerarhiju.

Ne želim biti član ni jedne grupe. Koliko god da poštovao njihove članove ili osnovnu ideju na čelu nje................. ja sam individua. Drugačiji od svih, ni bolji ni gori. Samo drugačiji. Nisam član ni jednog čopora.

Ne jedem meso, to je moj stil života, ali ne izjašnjavam se kao vegetarijanac. Neću da me svrstavaju ni u anarhiste, ateiste, metalce, meksikance!  Poštujem srpsku kulturu, volim ovaj mentalitet, naše filmove, muziku, navijam za naš fudbalski tim, ali se ne izjašnjavam ni kao Srbin.

Ako me ko pita šta sam? Ja sam pingvin.






1 коментар:

  1. Odlican post, istog sam misljenja.
    P.S. Ja se izjasnjavam kao makaona sa sirom, pa mu dodje slicno. :)

    ОдговориИзбриши